HTML

torsdag den 9. maj 2013

Jeg har noget til jer....hemmeligt hemmeligt!

Jeg er i gang med at planlægge noget til alle jer der følger med og til alle dem i kender. Noget der stadig er lidt hemmeligt, selvom i nok godt kan gætte hvor det bære hen af.

På min facebook side har de fået lov at se ovenstående billede, da jeg er igang med at gøre så meget klar som muligt.

Jeg kan afsløre at jeg tror i vil kunne lide det jeg har fundet på og jeg håber meget i vil støtte op om projektet, for går det godt kan det være jeg gør det igen!

Planen er at det skydes igang på søndag men har jeg alt klar før så skyder jeg det igang der så STAY TUNNED!

10 kommentarer:

  1. Det lyder spændende :o)

    SvarSlet
  2. Uh venter spændt (✿◠‿◠)

    SvarSlet
  3. Holder så meget øje med dig ;)

    SvarSlet
  4. Imorgen kl. 10 er indlægget planlagt til! Håber i synes om det!

    SvarSlet
  5. Hej Kirsti,
    Har du modtaget den pakke, jeg sendte til dig i starten af maj måned? (Den Give Away du vandt hos mig). Ville være herligt at høre, hvis pakken er kommet godt frem...!
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Sorry jeg har glemt dig, vi har ik været hjemme den sidste uge, knægten har haft skoldkopper og vi kom først hjem igår :)

      Pakken er kommet, mange tak

      Slet
  6. Spændende - vil kigge ind i morgen :)

    SvarSlet
  7. Hold da op nogle skønne præmier <3

    SvarSlet