HTML

torsdag den 14. februar 2013

Giveaway til mine skønne faste læsere

Så blev det tid til den første "hemmelige" giveaway herinde.


Præmien denne gang er lidt blandet til mor og barn, eller en far med velplejede hænder.

Da det her som sagt er en af de hemmelige giveaways jeg tidligere har omtalt herinde, så vil den ikke blive lagt ud på sidder som dkgiveaway, men kun de steder hvor bloggen kan følges.

Det eneste i skal gøre for at deltage er at være fast læser* på bloggen og smide en kommentar så jeg ved i deltager.

Vinderen trækkes om en uge d. 21/2

*via Bloglovin, GFC, på facebook eller mail.

61 kommentarer:

  1. skal lige høre om jeg forstår det ret ... du vil ikke ha jeg ligger den på give away bloggen ??
    ellers siger du bare til :)

    jeg deltager :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt rigtig Helle :)
      Den her er til de 'trofaste' faste læsere af bloggen :)

      Slet
  2. Jeg deltager da også....Shhyyyyssss sig det ikke til nogen....

    SvarSlet
  3. weee så kan jeg også følge dig her er jo helt vild med dine ting

    SvarSlet
    Svar
    1. jep det kan du bestemt! Herinde er der også en del inspiration til børnefamilien, links til andre blogges giveaways oma (:

      Slet
  4. Jeg smider straks mit lod i puljen ♥♥♥

    Knus fra Mia

    SvarSlet
  5. Jeg skal da også være med :)

    SvarSlet
  6. Vil også gerne med i denne hemmelige lodtrækning :)

    SvarSlet
  7. Hej
    Da jeg i forvejen er fast læser af bloggen og elsker hemmeligheder er jeg med på et lod.

    SvarSlet
  8. Smider fluks et lod i puljen ;)
    Julie

    SvarSlet
  9. Spændende! Den er jeg med på

    SvarSlet
  10. Jeg skynder mig at lægge et lod i kurven - elsker overraskelser..Og det gør mine små høns også..;)
    Hav en skøn dag..;)
    Hilsen fra Birthe R. Nygaard
    birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  11. deltager af hjertet gerne. elsker at læse din indlæg

    SvarSlet
  12. Jubii er altid med på en give away:-)

    SvarSlet
  13. Jeg vil også rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  14. Så jeg også med som fast læser :) Håber jeg bliver den heldige vinder!

    Hilsen fra Trine - ursula_mini@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Fede ting du laver glæder mig til at følge bloggen her :-) så smider også et lod i puljen om den lækre give away

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og hjertelig velkommen til :)

      Slet
  16. Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  17. Jeg smider et lod i puljen :) Følger både via GFC, bloglovin' og FB (så er jeg sikker på ikke at gå glip af nogle indlæg).
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød Marlene! Dine kommentare er altid så hyggelige!

      Slet
  18. Spændende. Deltager gerne. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  19. Jeg kaster hermed et lod i puljen.

    SvarSlet
  20. Jeg er helt sikkert med, især nu når det er min fødselsdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Stort tillykke Helena!! Jeg har imorgen!

      Slet
  21. Jeg vil da også gerne være med.! :)

    SvarSlet
  22. Jaaa jeg er helt sikkert med!

    SvarSlet
  23. Jeg føler mig helt under-cover-agtig ved sådan at deltage i en hemmelig give-away :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe jaaaa det er ren 007 ;)

      Ej synes jer faste læsere der følger bloggen til hverdag fortjener en giveaway kun til jer :)

      Slet
  24. Jeg deltager, men shhhyssssssscccchhhhhhh.... det er hemmeligt :p

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  25. Jeg deltager også i denne hemmelige giveaway :D

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne deltage i denne hemmelige giveaway :)

    SvarSlet
  27. Vil rigtig rigtig gerne deltage :-)
    Kh soegaard@forma.tele.dk

    SvarSlet
  28. Deltager hjertens gerne. Forresten rigtig god blog. Se gerne forbi min blog på denkreativeidemager.blogspot.com

    SvarSlet
  29. Vupti, jeg er med. Hyggeligt med hemmeligheder! :)

    SvarSlet
  30. Jeg er også med. Elsker at kigge forbi din blog

    SvarSlet
  31. Halloooo... jeg er også med, selvom jeg langtfra er super aktiv med kommentarer og min egen blog for tiden, så følger jeg stadigvæk med.. :-)

    Kh Marianne

    SvarSlet
  32. Hvor spændende, jeg deltager selvfølgelig :-)

    SvarSlet
  33. Dejlige sager. Jeg er med :-)
    Kh Eva

    SvarSlet
  34. Jeg hopper med - og deltager!

    SvarSlet
  35. jeg deltager gerne :D
    Vh Sarah

    SvarSlet
  36. Jeg er med :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  37. Jeg er også med
    Egeskovthomsen@gmail.com

    SvarSlet
  38. Jeg er med :-)
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  39. Jeg deltager.
    Mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  40. jeg vil gerne deltage

    SvarSlet
  41. sorry glemte mail.
    miehostrup@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Jeg deltager også meget gerne:-)
    chili_kat@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg deltager :-) marlie-1990@live.dk

    SvarSlet
  44. Jeg vil gerne deltage :)!
    Er vild med din blog.

    -Pia / www.moenneberg.blogspot.com
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Pia!!

      Du gjorde mig helt forvirret! Jeg har lige skudt en ny giveaway igang og kunne ik finde din kommentar derinde, så var det fordi du havde skrevet på den her giveaway og ik den nye!

      Slet
  45. Deltager HELT bestemt også MEGET GERNE :o)

    SvarSlet
  46. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet