HTML

mandag den 18. februar 2013

Giveaway: DIY Sackboy kit

Så blev det tid til endnu en giveaway her på bloggen!

Denne gang kan i vinde et DIY Sackboy kit




Kender i Sack-boy?
Den lille nuttede, strikkede figur er et hit hos mange børn, fordi de deler deres eventyr med den i spillet LittleBigPlanet. I udlandet kan Sackboy-figuren lige frem købes i legetøjsbutikker og på nettet. Nu får i en enestående mulighed for at strikke jeres egen Sackboy – og på den måde sætte dit eget helt personlige præg på den.

Børnene elsker Sack-boy, fordi den er sød, sjov – og altid med på den værste.
Og så viser Sackboy følelser – den bliver bange, vred, ked af det eller glad.
Det synes børnene er sjovt.

Måske kender du et barn, der vil elske at blive overrasket med sin helt egen personlige Sackboy-figur?
I hvert fald får du her den særlige opskrift og garn til den sødeste Sackboy-figur.   

Det er efterhånden en del år siden Sackboy første gang gjorde sin entre herhjemme.



Dengang hæklede jeg figuren!
Den lille rødhårede var baby og det var hans far der ønskede sig spillet til Playstation. Nu er Noah blevet 6år og det er ikke længere hans far der spiller, men ham så da jeg fik et Sackboy kit syntes han det var fantastisk at han kunne være med til at sætte sit eget præg på hans helt egen Sackboy.

Noah valgte at lynlåsen skulle kunne åbnes. Da det så blev fredag og disney tid fyldte jeg den med hans ynglingskarameller uden han opdagede det. Behøver jeg sige det var et kæmpe hit, et endnu større hit var det da han fandt på at smugle slik fra slikskålen i maven på Sackboy.

For at være med i lodtrækningen om dit helt eget DIY kit skal du gøre følgende:
- ligge en kommentar til dette indlæg = 1 lod
- dele giveawayen på facebook = 2 lodder
- lave et indlæg om giveawayen = 3 lodder

I kan altså samle 6 lodder ialt, husk at skrive hvor mange lodder i deltager med

Giveawayen slutter d. 2/3

Jeg har modtaget et DIY Sackboy kit magen til det der udloddes i giveawayen.

35 kommentarer:

  1. Ihhh jeg hapser helt sikkert 3 lodder :-) den er da alt for sød.

    SvarSlet
  2. 1 lod i puljen :) Hav en dejlig dag!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Så er den delt på facebook
    Om det så gir 2 eller 3 lodder ved jeg ikke helt :-)
    Egeskovthomsen@gmail.com

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Jeg deltager med 6 lodder :)!

    -Pia / www.moenneberg.blogspot.com
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  6. Jeg deltager med 3 lodder :) min søn Silas vil blive elle vild hvis jeg vandt fætteren her til ham, han er stor fan af little big planet!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. hov nej, 6 lodder deltager jeg med ;)

      Slet
  7. Smider 3 lodder i puljen <3 Den er bare så fin. Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  8. Han er da bare for sød, ham kunne mit yngste barnebarn garanteret godt bruge.
    Deltager med et lod.

    SvarSlet
  9. Deltager med 6 lodder. Er desuden vil med din blog som var en af de første jeg begyndte at følge. Kig gerne forbi min blog hvor jeg har lavet den mario svamp du har lavet. http://denkreativeidemager.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    3 lodder
    http://www.facebook.com/gerda.nador/posts/534701979904028
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  11. Hvor er den sød! Selvom jeg er en spade til at strikke så er jeg sikker på at sådan et resultat kunne få mig til at give det en ekstra chance. Så snupper et lod. :-)

    SvarSlet
  12. Den er bare mega sød :) 1 lod herfra

    SvarSlet
  13. Den vil mit barnebarn elske. :-) Så jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  14. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  15. Napper 3 lodder :-)
    Den er helt vildt sød
    lih1966@live.dk

    SvarSlet
  16. 1 lod til mig. Kan ikke strikke, men den er simpelthen for sød, så jeg bliver nok nødt til at lære det. Eller oversætte opskriften til hæklesk :-)

    SvarSlet
  17. Vil gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  18. Hvem er vinderen af denne give away ?? :)

    SvarSlet