HTML

tirsdag den 22. januar 2013

De 3 vindere er....

Først en undskyldning for den sene trækning af giveawayen i samarbejde med Owlicious. Jeg var sikker på at den sluttede d. 1/2 hvor min anden giveaway slutter, så det var først da der var en der skrev ogspurgte hvem vinderne var at det gik op for mig at giveawayen var slut!



Jeg lod det jo være op til jer om der skulle findes 1 eller 3 vindere og der var meget stor stemning for at der skulle være 3 vindere!

I var 23 deltagere og i havde ialt samlet 76 lodder!

Den jeg trækker først er førstevælger, nummer to er andenvælger og nummer tre er tredjevælger.

Første vælgeren er hende her  med lod nr. 63
Andet lod der blev udtrukket var nr. 2, bag dette lod gemmer sig hende her
Det sidste lod der blev trukket ud var nr. 49, her gemmer sig hende her

Send mig en mail med jeres adresse!

Har i set min anden giveaway hvor i kan vinde Maja Hansens nyeste hæklebog?

5 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Ved ikke hvad din emailadr er? Min adr er Jytte Takahashi, Lærkevej3, 4990 Sakskøbing. Tak fordi jeg vandt ;)

    SvarSlet
  3. Tillykke til de heldige :o)

    SvarSlet
  4. Mange gange tillykke til vinderne :) Jeg nåede desværre ikke at være med :(

    Tak fordi du deltager i min give away :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  5. Mange gange tillykke til vinderne :) Jeg nåede desværre ikke at være med :(

    Tak fordi du deltager i min give away :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet