HTML

tirsdag den 25. december 2012

Og de 8 vindere er.....

Jeg nåede altså ikke at trække de 8 heldige vindere igår. For det første var julegudstjenesten 2 timer tidligere end den plejer, nemlig kl. 13. For det andet havde al den fygesne, der havde lagt sig på mine forældres loft, besluttet sig for at tø og gå igennem loftet sådan ca en 1 time før vi skulle ud af døren. Nå men bedre sent end aldrig...den har i vist hørt før!


Indlægget med giveawayen har fået 345 hits hvilket jeg synes er helt vildt, men jeg blev meget forundret over at der kun er 15 der har deltaget.
Jeg kunne jo godt tænke mig at finde ud af hvad årsagen er når nu indlægget har fået så mange hits! Skyldes det at man skulle lave link til et produkt? Skyldes det fordelingen af lodder? Var indlægget for langt? Skyldes det at der simpelthen har været rigtig rigtig mange giveaways rundt omkring i blogland? Har du et bud så kom endelig med det!

Nå nu til den mere spændende del.
Der er som sagt 15 der har deltaget og i har samlet 85 lodder. På nær en har i alle liked Accessories.dkfacebook. Det betyder at de fleste har 6 lodder og i og med kun 15 har deltaget er chancen for at flere af den samme deltagers lodder trækkes ud er til stede.
Jeg har dog valgt at gøre det sådan at den samme deltager maks kan vinde 1 accessorie og 1 gavebevis.

Vinderne af de 4 accessories er disse:
(Nr. 1 vælger først, nr. 2 er andenvælger osv.)

Nr. 1: Lod nr. 79, her gemmer sig hende her
Nr. 2: Lod nr. 38, her gemmer sig hende her
Nr. 3: Lod nr. 57, her gemmer sig hende her
Nr. 4: Lod nr. 13, her gemmer sig hende her

Hvis i alle 4 sender mig en mail med jeres adresse samt en prioriteret liste af hvilke af de 4 accessories i helst vil vinde så sender jeg dem afsted hurtigst muligt.

Vinderne af de 4 gavebeviser er disse:
Lod nr. 32: hende her
Lod nr. 2: hende her
Lod nr. 77: hende her
Lod nr. 19: hende her

Send mig en mail så får i koderne til gavebeviserne!

Husk at kigge forbi min anden giveaway hvor der er to super fede hækleopskrifter på spil, og læs mit indlæg om de hemmelige giveaways der kommer her på bloggen i fremtiden!

Sidst men ikke mindst så kig forbi facebook gruppen 'Danske giveaways' hvor i kan dele egne giveaways og se andres!

Husk også at melde jer ind




10 kommentarer:

  1. Ja, den havde jeg da vis overset. Øv øv. vågner lige op og holder bedre øje fremover ;o)

    SvarSlet
  2. weeeeeeee ... jubiiiii... jeg har vundet :*

    Nøjs hvor jeg glæder mig til at vælge :)

    SvarSlet
  3. øv, en skam jeg ikke vandt havde ellers deltaget, men kan se at du har udtrukket 7 vindere ikke 8, da to er dem er den sammen person. Blot lige til orientering:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja men hun har ik vundet samme kategori som beskrevet i indlægget :)

      Slet
  4. Yay :) har vundet to gange :D hurra. Har sendt en mail

    SvarSlet
  5. Jeg deltog ikke fordi præmien ikke lige var mig ... så sprang over for at give andre chancen ;)

    SvarSlet
  6. Opdate til vinderne:
    da naboen allerede har fået sprunget sin postkasse i stykker så bliver præmierne først sendt imorgen hvor jeg ved postkasserne bliver tømt samme dag de er sendt. Jeg mangler dog stadig at høre fra vinder 1 der er førstevælger

    SvarSlet