HTML

onsdag den 21. november 2012

Lidt forsinket er vinderen fundet

Så fandt jeg endelig en vinder af giveawayen i samarbejde med Faktiskpraktisk.
Jeg beklager forsinkelsen men jeg blev ramt af en gang migræne/influenza et eller andet og er stadig ikke frisk men nu er jeg da kommet op af sengen.


Der var desværre kun 11 der deltog i giveawayen, men på den anden side er det jo en fordel for jer der har deltaget da jeres chancer jo øges.

Random.org er blevet brugt til at finde vinderen. Det tal den trak var deltager nr. 11 og bag dette nummer gemmer sig denne deltager.

Da du ikke har lagt kontaktoplysninger og der heller ikke er nogen at finde på din profil bedes du kontakte mig inden d. 23/11-13. Har jeg ikke hørt fra dig der vil der blive trukket en ny vinder.

Til jer der ikke vandt, kig endelig forbi mine to andre giveaways hvor i kan vinde gavekort til smykker og en Hello kitty

1 kommentar:

  1. har en give away igang på min blog som du meget gerne må deltage i http://the-day--dreamer.blogspot.dk/2012/11/giveaway.html

    SvarSlet