HTML

torsdag den 16. august 2012

Vinderne er.....



Så blev det tid til at trække vinderne af min giveaway!

Der var hele 49 der deltog som opfyldte kriteriet om at bo i Danmark. Det er virkelig fantastisk at så mange havde lyst til at deltage!
Det betyder at der udløses 3 præmier og der skal jo så findes 3 vindere! 1. vinder vælger først. 2. vinder vælger som nummer to og surprise surprise sidste vinder der trækkes er den sidste der vælger.

Der er ialt samlet 127 lodder blandt de 49 deltagere.

Som sædvanlige bliver det på den drøn kedelige random.org måde at vinderne trækkes. So here it goes.
Første vinder er lod nr 31. Bag dette lod gemmer sig hende her
Anden vinder er lod nr 110. Her gemmer sig hende her (går ud fra linket er ok da det er der man sendes hen når man trykker på navnet i kommentaren (:  )
Tredje og sidste vinder er lod nr 72. Her finder i pigen her
 
De tre præmier der blev udløst er disse:
 




Husk mine 3 andre giveaways!

Perlebillede giveaway, trækkes ved 225 faste læsere (om 1 fast læser)


Krea giveaway (international) trækkes d. 31/8


Stofgiveaway trækkes d. 30/9







 
 
 
 
 



6 kommentarer:

  1. Wee.. Så var jeg sørme heldig igen.. Jeg sender fluks en mail med mit ønske

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ik modtaget nogen mail (:

      Så mangler jeg kun at høre fra vinder nr 2

      Slet
    2. Jeg har prøvet at sende en mail til: kirsti_mt@hotmail.com , men den gik ikke igennem? :S

      Men altså..
      Afhængig af hvad Crazy Cat Lady vælger af præmie, ønsker jeg mig:
      1. maskerne
      2. body cremen
      3. ansigtscremen

      Min adresse er:
      Sofie Gunnlaugsdottir Jensen
      Kastrupvej 50, 2. G
      2300 KBH S


      Mvh Sofie

      Slet
    3. Det er fordi det er .dk (: jeg har gemt din adresse så du kan slette den her hvis di ik vil have den liggende her

      Slet
  2. aaahh okay.
    Det tror jeg ikke jeg kan :S
    Men du må gerne, hvis du kan..

    SvarSlet
  3. uh, sorry. Jeg havde slet ikke opfattet at jeg har vundet :D ved ikke om det erfor sent nu, men i hvert fald her er min adresse:

    Valby Langgade 24, 3tv
    2500 Valby
    Katinka G Jensen

    SvarSlet