HTML

tirsdag den 24. juli 2012

Hjælp kvinderne fra Værestedet Reden


Billedet må gerne lånes!!


Jeg har tidligere strikket til Rigets neonatal afdeling men de mangler pt ikke flere huer pt så jeg gik i tænkeboks, hvem kunne så tænkes at have brug for noget strikket/hæklet.

Mine tanker faldt på de kvinder der kommer i Reden inde i København og jeg sendte dem derfor en mail. Jeg fik meget hurtigt svar tilbage at strikkede/hæklede tørklæder, sjaler vanter og andet der luner om vinteren havde stor interesse.
Jeg er nu gået igang med at kigge mit garn igennem og sortere en bunke fra der skal blive til sjaler, tørklæder og lign. Når jeg har lavet en stak skal det sendes til de kvinder der kommer i Reden.

Jeg har oprettet en Facebook gruppe da jeg tænkte der måske var andre der ville være med til at strikke, hækle, sy m.m til kvinderne fra værestedet Reden da der jo er grænser for hvor meget jeg ene kvinde kan lave, og der er meget brug for ting der luner i de kolde mdr. da de kvinder der kommer i Reden bruger meget tid udendørs.

Hvis du ligger inde med garn du ikke kan bruge modtager jeg det meget gerne til formålet eller endnu bedre så kan du evt selv lave et sjal/tørklæde eller to af dit overskuds/restgarn.

I kan læse mere om Reden og dens tre afdelinger i henholdsvis Odense, København og Århus her.
I må meget gerne delemelde jer ind eller dele Facebook siden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar