HTML

onsdag den 6. juni 2012

Posten kom med stof lækkerier!

For noget tid siden var jeg så heldig at vinde et gavekort på hele 500kr til malika-rosa.dk i xoeindings skønne skønne giveaway.

Der var bare så mange lækre sager at vælge imellem på webshoppen men her er hvad jeg endte ud med at vælge.


Og hvad skal disse lækre sager så ende ud med at blive til??!

Modsat mange andre her i blogland er jeg ikke så meget til symaskiner. Jeg fik aldrig det famøse symaskinekørekort i folkeskolen og jeg tror sgu aldrig jeg har trådet sådan en fætter uden hjælp, så her skal der syes i hånden.

Det var meningen der skulle laves nogle fine collager med billeder af tingene men picmonkey er nede så nu bliver det den kedelige måde.





Disse materiale skal bruges til suttesnore. Min tanke er at hækle en 'snor' og på den ene side skal der syes et af båndene eller uglestoffet herover.



Stoffet her skulle gerne blive til et patchwork babytæppe. Egentlig var det meningen det skulle laves i firkanter af 5cm x 5cm men jeg kan ikke helt finde ud af om det måske er for småt.





Og sidst men ikke mindst så er der drengestofferne der ligeledes skal blive til et baby tæppe.


Jeg tror der er stof nok til mere end de ovennævnte projekter så hvis i har nogen ideer til ting der kan laves i hånden så må i meget gerne sige til!

1 kommentar:

  1. Sikke en smuk præmie du fik valgt dig! ;)

    Malika-rosa er et af nettets absolute yndlings steder, at handle! ;)

    SvarSlet