HTML

mandag den 21. maj 2012

Sommer giveaway

Her er lidt stille på bloggen i øjeblikket da jeg er igang med at strikker en portion huer til neonatal afdelingen så der er ikke så meget variation af kreative sysler at vise frem.

Siden der ikke sker så meget her på bloggen så må vil jeg skyde endnu en giveaway i luften. Denne gang bliver det en giveaway for de læselystne.


Udtrækningen: Vinderen trækkes d. 15/6

Nu til præmien: Bøgerne Da Vinci Mysteriet og Engle & Dæmoner af Dan Brown.
Bøgerne har været læst så der kan forekomme æselører.
 
Lodderne:
I denne konkurrence kan man få lodder på flg. måde:
Kommentar + fast læser via GFC = 1 lod
Kommentar + fast læser via Bloglovin og like indlægget på Bloglovin (det lille røde hjerte) = 1 lod
Link til giveawayen med billede af præmien = 1 lod
Indlæg om giveawayen på din blog = 2 lodder
'Synes godt om' ByKirsti på facebook = 1 lod
Der kan altså samles 6 lodder.

For at et link er gældende skal der linkes fra blog og/eller facebook.

OBS: husk at skrive en kommentar herunder med kontaktoplysninger og antal lodder du deltager med. Det er dit eget ansvar at angive kontakoplysninger så det er muligt at komme i kontakt med dig.
Har det ikke været muligt at komme i kontakt med vinderen 7 dage efter udtrækningen trækkes der en ny vinder.

9 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)
    (GFC+kommentar, Bloglovin' & facebook)

    Mvh Betina
    betinalerche(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage med 1 lod, følger via GFC :-)

    vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  3. jeg deltager ikke da jeg ejer disse bøger :)

    men Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  4. Jeg deltager glad og gerne med 2 lodder :0) helle.jakobsen24@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg tager 2 lodder. Er fast læser både via GFC og Bloglovin'.

    // Andra, www.merryreading.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, jeg følger dig via. GFC og bloglovin' og har liket på bloglovin' :)
    - malene_ruskjaer(snabela)hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg smider 2 lodder i denne :-) (Fast læser, link på blog)

    SvarSlet
  8. Vil gerne være med på 3 lodder :) fastlæser + bloglovin + facebook.

    Kreativhygge@hotmail.com
    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med 4 lodder.
    Har godt nok skrevet lidt om give-awayen (deltagelsesmåde og præmier) under linket, så ved ikke om du vil lade det gælde for et indlæg, bestemmer du selv :)
    Link: http://stubbesoddplace.blogspot.dk/p/give-aways_30.html

    C. Stubbe
    writerinprogress@live.dk

    SvarSlet