HTML

fredag den 23. marts 2012

Verdens grimmeste bamse

Damn jeg tror sg* jeg kunne vinde i konkurrencen om årets grimmeste bamse!


Jeg er igang med mission 'hjælp-min-mor-med-at-komme-af-med-stof og sidder på 1.sal hos de gamle da den lille rødhårede beslutter at han også vil sy noget. Vi når frem til en bamse da jeg nogenlunde kan tegne omridset af sådan et kræ.

Med sine 5år er vi ude i et meget simpelt sy projekt og jeg synes selv jeg har gjort det simpelt, formen er lige til og ikke for stor og jeg har riet de to sider sammen for at undgå sikkerhedsnåle.
Jeg viser ham hvordan han skal gøre og tror så ( indrømmet, meget naivt kl. 18.00 og med en træt, sulten dreng) at jeg kan gå videre med mit eget projekt men næh nej. Han har lavet to sting, og i løbet af de to sting er nålen røget af to gange, hvorefter han konkludere at det gider han ikke.
Helt ok skatter du kan lave videre imorgen men næh nej det kunne jeg tro blev løgn. Efter hans mening kunne jeg jo lige sy den og efter et halvhjertet forsøg på at sige nej måtte jeg indse at jeg lige så godt kunne sy den for jeg ville ik få ro før den var færdig!

Da bamsen så var færdig gik han stolt rundt og viste hvad HAN havde lavet....

Her er resultatet af verdens grimmeste, hurtigst syede tingest (bamse)!

4 kommentarer:

  1. Årh den er da sød og ikke mindst den historie der knytter sig til den. Frisk purk ham din søn :0)

    SvarSlet
  2. Hi hi alt for cute historie... og Lille fyren må da være meget stolt at sin hjælpesyede bamse... :-)

    SvarSlet
  3. For den der modtager bamsen vil den være det bedste eje og smuk..... ligemeget om den er grim eller ej......:o))

    SvarSlet
  4. Den er da ikke grim - den er unik ;-)

    SvarSlet