HTML

mandag den 12. marts 2012

Ready, set, GO

Så er det idag starten går for den 3 ugers skridttæller kampagne vi deltager i på arbejdet!
Vi er blevet udstyret med Omron walking style 3. Efter kampagnen skal arbejdspladsen have dem tilbage så de kan genbruges næste år, jeg ville ellers godt have beholdt den. 
Jeg troede så lige jeg var smart og kunne få lov selv at betale den men det var for besværligt administrativt. Ja ja så vil jeg da bare være tøsefornærmet og gå ud og betale 100kr mere end hvad arbejdspladsen har givet for en til mig selv. 


Målet er mindst 10.000 skridt om dagen. Faktisk er det min plan at nu når der alligevel skal mere motion og gang ind i dagligdagen for at nå de 10.000 skridt så vil jeg tage kosten med ind over og så tage mig selv i nakken og få smidt, de efterhånden, mange overflødige kg.

Husk mine 2 giveaways. Den ene hvor i kan vinde et perlebillede med motiv efter eget ønsket og den anden der slutter på torsdag hvor i kan vinde et DIY smykke kit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar