HTML

mandag den 6. februar 2012

Halsbetændelse vs fastelavnsstævne

Øv med øv på og så krydret med lidt ekstra øv!
Jeg har nu hostet og hakket i 3 dage og jeg er ved at blive sindssyg. Jeg vågner 1000 gange om natten pga af det og når jeg så er vågnet kan jeg ikke sove igen pga hosten. Men men men nu skal man jo se tingene fra den lyse side - har jeg hørt - så det vil jeg gøre. Den lyse side må være at hvert eneste host må gælde for en mavebøjning for damn mine stakkels ikke eksisterende mavemuskler er godt nok ømme!

Halsbetændelse eller ej, jeg var fast besluttet på at komme med til den lille rødhåredes fastelavns stævne igår. De skulle spille udklædt og guuuud hvor var de skønne den lille flok 5 årige cowboys! De vandt præmien for bedst udklædte drengehold, hvilket i bund og grund var meget heldigt for det var sgu det eneste de vandt men de havde det sjovt.

Resultat: 4 tabte kampe ud af 4, 0 mål eller -1 hedder det vel nærmere eftersom de startede første kamp med et selvmål.
Det er berigende at se flokken hygge sig og man må sige at tab og vind med samme sind er noget der gør sig gældende for dem. Okay måske hænger det sammen med at de kære fodboldspire ikke kan huske om de har tabt eller vundet, end ikke hvor mange mål de har scoret LOL
Præmiehøsten var skam heller ikke dårlig. De vandt gymnastikpose, drikkedunk og fodboldstrømper for bedste udklædning og alle fik madkasse, gymnastikpose, svedbånd og slikpose. Drengene var meget stolte og meget trætte da turen omkring middagstid gik hjemad. Ja jeg skrev middagstid, jeg ved fandeme ikke hvem der planlægger de stævner til kl. shit fuck om morgenen!!?! Men hvad gør man ikke for sin lille englebasse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar