HTML

torsdag den 12. januar 2012

Tandlæge og slankekur.

Hvem er det egentlig lige der har besluttet at historien om Karius og Baktus skal være sådan en historie som alle børn får læst højt?? Jeg er sikker på, at det er en tandlæge. En tandlæge der vil være sikker på at børnene ikke vil børste tænder. Det er jo nærmest propaganda.
Ved nærmere eftertanke kunne det være man skulle skrive en revideret udgave, det kan egentlig gøres meget kort:

Kender du historien om Karius og Baktus? De to små fyre der bor i munden på en lille dreng og bygger små SØDE huse i hans tænder. De der små fyre som forfatteren har valgt skal være de søde, dem det er synd for at der bliver børstet tænder.
DET ER LØGN!!! Det er ikke synd for dem og børster du ikke dine tænder så skal du nu hører hvad der sker!
Du får huller, og nej de huller er ikke små huse med altaner, en lille fyr har lavet med en hakke. De huller er resultat af noget så klamt som madrester og bakterier. I de huller, der IKKE er små huse, kommer der plumper. Når du så en gang har betalt sådan om trent 1145kr for at få lavet hullet, husk så bagefter at lade være, at tygge i noget der kan hænge fast, ala tyggegummi for det er plumperne åbenbart ikke lavet til, og det koster så 1145kr IGEN at få sat et nyt stykke plump i. Og til alle jer 5 årige der læser med så kan jeg oplyse at 1145kr sådan ca er hvad i har brugt det sidste år på at spare sammen for at købe jeres Nintendo ds.
Og de levede lykkeligt til deres dages ende -TANDLÆGERNE ALTSÅ MED DEN FEDE TYKKE PUNG!

Hader så meget tandlæger og jeg har kraftedeme mere ondt nu end inden den åndssvage plump der røg ud blev lavet.

Nå nu til noget mere positivt nemlig min slankekur.
So far er der røget 3kg jeg kan godt mok ikke rigtig se det men hey jeg stoler på badevægten -tror jeg nok.
Noah og M bagte brownies igår hvilket var en fristelse af de store, der duftede i hele huset og jeg ELSKER brownies, åh brownies. Men jeg var sej jeg holdt mig fra fristelsen, det var så bare en skam at min hånd og min mund ikke var lige så viljestærke som mig.
Idag har jeg taget en alvors snak med min hånd og mund og vi har lovet hinanden at den står på cola light, te og tyggegummi de næste to dage.

3 kommentarer:

  1. Hey!
    Super fed blog du har, har nu valgt at blive fast læser, og håber du vil kigge forbi og evt læse min også!

    Kram I
    http://theworldaccordingtoidaoline.blogspot.com

    PS. JEG HADER TANDLÆGER, har lige været til tandlægen i dag og faldt over dit indlæg

    SvarSlet
  2. Skønt du kan stå imod :)

    Har ladet mig fortælle at Light at mere usundt end alm. soda.. Ved ikke om det passer, men det har jeg i hvert fald hørt :/

    SvarSlet